Radnik jednog od trgovačkih lanaca u Srbiji odlučio je podijeliti uznemirujuće informacije o poslovnim praksama kojima su izloženi kupci.

Ovaj neimenovani radnik, koji je odlučio stati u zaštitu potrošača, istakao je da je teško obavljati posao u lancu marketa za koji radi zbog pritiska koji se vrši na radnike i manipulacija kojima su prisiljeni učestvovati.

– Dugo godina sam ovdje i na početku su ove trgovine bile za ponos i pohvalu. No, stvari su se znatno promijenile. Radi se sve i svašta kako bi se ostvarila veća zarada, a na štetu potrošača – započeo je radnik svoje izlaganje.

Naglasio je da su radnici prisiljeni obavljati različite zadatke, uključujući i manipulaciju proizvodima koji su namijenjeni potrošačima.

– Svi radimo sve. Istovremeno, premještamo kutije s prolaza, siječemo meso, skrivamo proizvode kojima je istekao rok trajanja, pakujemo ih na police, popravljamo frižidere koji se kvare najmanje jednom sedmično – dodao je.

– Ako se ne proda svježe meso, umjesto da se baci, ono se šalje na daljnju obradu. Takvo meso se opere u sirću i vodi, samelje nekoliko puta na stroju, napuni začinima i od toga se prave kobasice i ćevapi – otkrio je.

Takođe je upozorio da proizvodi koji imaju istekli rok trajanja nisu izbačeni iz prodaje kako bi se spriječio gubitak ili smanjenje dobiti. Umjesto toga,radnici mijenjaju datum na proizvodima i ponovno ih stavljaju na police.

Ovaj hrabri radnik apelovao je na potrošače da budu oprezni pri kupovini proizvoda te je pozvao nadležne organe da provjere i reaguju na prljave poslovne prakse koje se odvijaju u ovoj trgovini.

Otkrivanje ovakvih informacija od strane radnika naglašava važnost transparentnosti i nadzora u trgovinskim lancima kako bi se zaštitila javna sigurnost i zdravlje potrošača. Očekuje se daljnje istraživanje ovih tvrdnji i poduzimanje odgovarajućih koraka kako bi se osigurala odgovornost i integritet u trgovini.