Novi logo Turističke organizacije Banjaluka predstavljen na novogodišnjem druženju sa medijima

Banjalučka Turistička organizacija nakon 15 godina ima novi vizuelni identitet koji su predstavili na novogodišnjem druženju sa medijima.
Direktorica TOBL-a Dragana Vukliš, rekla je da je to više od vizuelne promjene, te da elementi koji se nalaze na logu TOBL-a predstavljaju simbole ljepotice na Vrbasu.
– Sva četiri elementa imaju duboku simboliku. Dajak predstavlja autentičnost našeg grada, tvrđava Kastel istorijsko nasljeđe, Zmijanjski vez bogatu kulturnu baštinu, a list kestena prirodno bogatstvo Banjaluke – pojasnila je Vukliševa.
Kako je rekla, postoje dva logotipa, jedan zvanični korporativni koji simbolizuje profesionalizam i stabilnost ove ustanove, kao i turistički koji se sastoji od žute, narandžaste, plave i zelene boje.
– Na osmišljavanju i kreiranju logotipa je radio čitav naš tim sa eksternim partnerima – kazala je Vukliševa
