Dejz je nova aplikacija za slanje poruka namijenjena mlađoj generaciji a već je stekla ogromnu popularnost među generacijom Z iako još nije zvanično ni dostupna.

Naime zvanična stranica aplikacije već ima više od 100.000 pratilaca na TikTok-u a objave u kojima su prikazane razne funkcije koje Dejz nudi do sada su prikupile preko tri miliona pregleda.

Aplikacija će biti dostupna od 4. novembra ali već sada na listi čekanja nalazi se približno 156.000 ljudi.

“Naš cilj s Dejz-om je bio da napravimo mesindžger koji će konkurisati iMessage-u WhatsApp-u i sličnim a da pritom još uvijek ima paket zaista zabavnih i kreativnih funkcija” rekao je kreator aplikacije Vilem Simons za Tek Kranč. Interfejs nudi slobodan pristup slanju poruka – slično stvaranju Instagram Stori-ja aplikacija korisnicima omogućava eksperimentisanje s postavljanjem teksta fontova i boja umjesto jednoličnih oblačića sa porukama, prenosi B92.

“Možete brzo da upišete poruku i pritisnete “Send” ili povučete poruku bilo gdje unutar četa. Jednostavan je za korišćenje i iskorišćen ali takođe veoma nesputan” objasnio je Simons.

Sudeći prema komentarima ispod videa izgleda da je aplikacija koja eksperimentiše sa funkcijama vještačke inteligencije već hit među generacijom Z koji hvale njenu estetiku i vizuelnost. Aplikacija je trenutno u beta testiranju gdje je isprobava 1400 korisnika od kojih je većina generacija Z uzrasta od 13 do 22 godine.