Mandić o saniranju posljedica nevremena: Sve prijave su evidentirane i rješavaju se prema prioritetima
Sve prijave u vezi sa posljedicama olujnog nevremena dospjele putem Civilne zaštite, Profesionalne vatrogasno-spasilačke brigade, Komunalne policije, putem Građanske patrole ili na bilo koji drugi način su evidentirane i rješavaju se prema prioritetima i raspoloživim kapacitetima komunalnih službi.
Poručio je ovo v.d. načelnika Odjeljenja za komunalne poslove, Boriša Mandić.
Kako je napomenuo, važno je najprioritetnije riješiti što prije, a one koje to nisu ići će kroz redovne poslove komunalnih službi.
-Vatrogasci i Civilna zaštita su tokom nevremena hitno rješavali stabla na ulici, elektrokablove i začepljenja slivnika. Komunalne službe nakon toga na terenu sklanjaju i čiste posljedice, što će potrajati nekoliko dana – kazao je Mandić.
Pohvalio je sve dežurne komunalne službe, koje su tokom i nakon nevremena brzo uspostavili normalno funkcionisanje grada.
Naime, na dežurni broj telefona Komunalne policije (051/306-464) sugrađani mogu prijaviti uočene probleme, koji će biti rješavani po prioritetima i raspoloživim kapacitetima.