„Jedina zaslužena desetka u Travniku!“ O reklami za travničke ćevape ne prestaje da se priča u Banjaluci
Banjalučani su zanijemili od smijeha! U jednoj od bosanskih prestonica ćevapa, Banjaluci, konkurenti iz Travnika napravili su marketinški potez koji će dugo da se pamti, prepričava i širi društvenim mrežama.
Toplo vrijeme izvelo je na ulice veliki broj Banjalučana, a u centru grada dočekalo ih je pravo iznenađenje bilbord na kome je Travnički ćevap!
Budimo iskreni, nemoguće je da slika ćevapa ne izmami osmijeh bilo kojeg od žitelja Bosne i Hercegovine, ali ono što je posebno privuklo pažnju natpis je na bilbordu: „Jedina zaslužena desetka u Travniku!“ Nevjerovatna kreativna, šaljiva, škakljiva i samim tim simpatična poruka koju su Banjalučani shvatili kao neodoljivu preplavila je društvene mreže. Oduševljeni građani zaustavljali su se kraj bilborda, slikali, snimali, smijali se, kačili na društvene mreže, komentarisali te od ove reklame za Ćevabdžinicu „Hari“ napravili temu dana.
Budimo realni, ovakva kampanja može daleko da ode, pa čak i u kreativnu komunikaciju sa drugim brendovima. Ima li banjalučki ćevap odgovor?
Elem, u želji da Banjalučane potsjeti da je i dalje gospodar travničkog ćevapa I gastronomska luka za sve one koji plove kroz srednju Bosnu, pogotovo one koji plove u potrazi za visokoškolskom diplomom, „Hari“ je napravio geg o kojem će se dugo pričati.
Kada biste nekom strancu željeli opisati duh Krajiške ljepotice, pokazali biste mu Vrbas, Kastel, Hram Hrista Spasitelja, građevine u „parkiću“ podignute u vrijeme Bana Milosavlevića, Ferhat pašinu džamiju i onda ga odveli na ćevape – banjalučki ćevap tačnije i baš zato je ovaj „Harijev“ potez dobio toliko pažnje Banjalučana.
„Hari“ je pokazao kako se „šalom na svoj račun“ uskače u „tuđi teren“. Pored toga „Hari“ je odradio odličan marketing i svim lokalnim brendovima dokazao da su sva tržišta dostupna i da se može.
Kreativnost, hrabrost i mašta ruše sve barijere i u narednim mjesecima dovešće u Travnik stotine Banjalučana – garantovano. Banjaluka i Banjalučani, vole, cijene i vrjednuju „dobru foru“, a ovu su tako dobro razumjeli iako nisu sve desetke zaslužene.