Građani ogorčeni: Kako su čitači “Elektro – Hercegovine” očitali struju?
Nekoliko domaćinstava u trebinjskom naselju Hrupjela uputili su žalbe nadležnom distributivnom preduzeću, ali i novinarima zbog nemara službe za očitavanje brojila “Elektro – Hercegovine”, jer im na posljednjim računima nikako nije očitana električna energija, a na računima stoji samo stanje potrošnje nula.
Svi oni su izrazili bojazan da će sada – i pored činjenice da se štedljivo ophode sa trošenjem električne energije i ravnaju se uglavnom sa utrošenih do 500 kilovat časova, kako ne bi prešli u narednu, skuplju grupu potrošnje – imati upravo taj problem.
“Nama su svima došli računi na iznos 15,13 maraka, odnosno, potrošnje nema, a naplaćena je mrežarina, naknada za uslugu snabdijevanja i PDV, što praktično znači da ni sijalicu nismo palili, ali će nam idućeg mjeseca sigurno obračunati i ovaj utrošak, pa ćemo preći tih 500 kilovata i platiti skuplju struju”, kaže jedan od oštećenih potrošača.
On je, kako dodaje, lice sa invaliditetom i teško se kreće i po kući, tako da uvijek kada ima problem mora drugoga moliti da za njega ide u elektrodistributivno preduzeće radi žalbe.
I ostala oštećena domaćinstva su ili penzionerska, ili lica sa invaliditetom, pa ovi ljudi ne odbacuju ni sumnje da je sve urađeno smišljeno, jer su oni kategorije koje fizički imaju manje mogućnosti za ulaganje žalbi, pa mole službenike naplate da “im više to ne rade”.
Ovo, međutim, nisu i jedini primjeri nemara trebinjskih službenika koji su dužni svakoga mjeseca očitati brojila za struju, jer se vrlo često dešava da potrošnju upisuju “odoka”, pa se domaćini žale i najprije moraju uzimati izlaznice sa svojih radnih mjesta da bi otišli u sjedište “Elektro –Hercegovine” da isprave tuđe greške.
U “Elektro –Hercegovini” smo, međutim, naišli na vrlo korektan prijem i izuzetnu volju da riješe ovaj problem.
“Svakom od tih ljudi se posebno izvinjavam zbog neugodnosti koje jesu omaška, ali zasigurno nisu namjerno urađene i, budite sigurni, sve navedeno ćemo detaljno ispitati, kako naši potrošači ne bi bili ni u kom pogledu oštećeni”, rekao je Ognjen Kuljić, direktor “Elektro-Hercegovine”.
Napominjuću da do sada o tome nije bio obaviješten, on je odlučan da će nakon primjedbi, za koje su nam oštećeni potrošači potvrdili da su ih predočili u “Elektro –Hercegovinu”, biti sve razmotrene, a računi za ovaj i naredni mjesec ravnomjerno podijeljeni kako potrošači ne bi prelazili u narednu tarifnu zonu.
“Ako naši potrošači primijete bilo kakvo odstupanje od uobičajenog neka slobodno prijave, a mi ćemo izaći na teren, utvrditi stvarno stanje i izvršiti korekcije”, dodao je Kuljić.