Građani koji su navikli da obaveze u Prijemnoj kancelariji Gradske uprave završavaju u večernjim satima moraće da promijene navike “soba 16” više ne radi do 20 časova, nego se šalteri zatvaraju u 18.

Kako su pojasnili iz Odjeljenja za opštu upravu, ova odluka je donesena na osnovu analize prema kojoj se u posljednje dvije godine nakon 18 časova u prosjeku pojavljivala tek po koja stranka – svega tri dnevno. – U cilju optimizacije radnog vremena, bolje organizacije i smanjenja gužvi u „špici“ između 10 i 14 časova, odlučili smo da skratimo radno vrijeme u prijemnim kancelarijama Gradske uprave, kao i u Boriku i Starčevici. Nisu građani Banjaluke ostali uskraćeni za uslugu, jer kancelarija u CIPS radi do 20 časova – poručuju iz ovog Odjeljenja.

Dakle, ako planirate ovjeru ili izvadak bilo kakvog dokumenta, imajte na umu – od sada je krajnji rok 18 časova.

Srpskainfo