4 Cros Dajak trke. Atraktivne gledaocima, još atraktivnije za takmičare. Četiri čamca, dvije bove i česti kontakti sa čamcima drugih takmičara. Sve to čini cijelu priču veoma zanimljivom, kaže ovogodišnji 4 Cross dajak šampion Andrej Zamolo.  

-Trka je veoma zanimljiva zato što ju publika može pratiti s jednog mjesta. Četiri čamca startaju u isto vrijeme, naravno tu dolazi  do neželjenih kontakata, sve u fair-play granicama. Tako je bilo i ovog puta, sve blizu sve u zadnji čas tako da sam ove godine pobijedio ja. Šta nas to dalje očekuje? Pa krajem avgusta, početkom septembra, ide dajak ultramaraton, revijalnog karaktera, on je 16 km uzvodno, pa onda isto toliko nizvodno, time promovišemo dajak čamac i Banjaluku, kazao je ovogodišnji šampion Andrej Zamolo uputivši čestitke na pobjedi Jeleni Babić u ženskoj konkurenciji i Darku Lazareviću u kategoriji juniora. 

Svi banjalučki klubovi od Kanjona do Dajaka čine sve da se popularizuju sportovi na vodi. I to im dosta dobro ide. Grad pak ima obavezu da uredi infrastrukuturu pored Vrbasa. Kako stvari stoje, i njima za sada dobro ide,  kažu Banjalučani 

Ponosan sam na naše ljude koji žive Vrbas, od dajaka, raftinga, kajaka…Hvala svakom pojedinačno, hvala svakom našem klubu koji od Kanjona pa nadalje čuva ono što jeste Banja Luka – kazao je gradonačelnik, ističući da je Banja Luka grad koji je na rijeci, ali nikako taj san da odsanja.

– Banja Luka je tek sada prišla svom Vrbasu, svojoj rijeci i radujem se da nastavljamo da uređujemo obale Vrbasa i stvaramo divna šetališta kako bismo naš Vrbas približili Banjalučanima – kazao je gradonačelnik i najavio nove radove, i to na potezu od Zelenog mosta do Alibabe.

-To je upravo ona nova Banja Luka u koju sam prije četiri godine vjerovao i ponosan sam da smo to ostvarili – naveo je gradonačelnik.

U Gradskoj upravi podsjećaju  da je u planu  izgradnja postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda.  Dok se čeka podrška odbornika radi se punom parom na  potrazi za novcem kako bi Banja Luka dobila kolektore sve od Vrućice do Trapista. Kako stvari sada stoje, za sve su zainteresovani kineski partneri a radovi bi trajali rekoše nam pune dvije godine.