Marketinška agencija “Aquarius” realizuje od 25. maja do 25. juna nastavak društveno odgovorne kampanje SNIŽENA iz 2023. godine, pokrenuvši Mjesec borbe protiv stereotipa.

– #nisamSTEREOTIP je naš osvrt, a ujedno i poziv, da još jasnije i glasnije podsjetimo na mnoge stereotipe s kojima se žene suočavaju i u 21. vijeku. Kampanjom želimo probuditi, dodatno osvijestiti, ali i edukovati javnost da je vrijeme da se kao pojedinci, ali i cjelokupno društvo izdignemo iznad stereotipa, a svaku ženu koja je suočena sa osudom ohrabrimo da javno poruči #nisamSTEREOTIP – pojasnila je Brankica Janković, direktorica Aquarius- a.

Mokoš je boginja koja je protkana kroz svaku ženu. Ona je onaj njen dio koji brine o drugima. Ona nit koja daje, povezuje i štiti, a zauzvrat dobija unutrašnji mir, radost i sreću.

Mokoš je neumorna pletilja sudbine, vlastite i ljudske. Ona je ostvarenje zrele žene, hraniteljice, zaštitnice i majke, koja ubire plodove svog rada i drži niti sudbine u svojim rukama. Ali ih i nesebično širi i u pravom trenutku biva oslonac, podrška i ohrabrenje svakoj ženi.

Mokoš značka će, kao dio ovogodišnjeg poklon-paketa koji šaljemo na brojne adrese širom zemlje, biti naš svojevrstan poziv svim tim ženama da je hrabro I ponosno nose i na taj način podrže našu kampanju, ali i da svojim objavama na mrežama, uz istoimeni hešteg, javnosti jasno i glasno poruče