Dječak klupu ne dijeli sa drugarima, Mahir ima školu i učitelja samo za sebe
Jedna škola, jedan učitelj, jedan razred i u njemu jedan učenik, takva je situacija u Osnovnoj školi u Petrovićima kod Olova.
Mahir Behlulović, učenik drugog razreda, ne dijeli školsku klupu s drugom djecom, nego su on i njegov učitelj Samir Kopić sami u učionici.
Prema riječima Kopića, većina stanovnika napustila je Petroviće, što je rezultiralo time da nastavu pohađa samo jedno dijete.
“Cijela škola je samo za nas dvojicu. Mahira učim od prvog razreda i nadam se da ćemo ovdje ostati do petog. Jer već u šestom on odlazi u školu u Olovo”, kazao je Kopić za “Avaz”.
Opisao je i kako izgleda jedan njihov školski dan.
“Dođemo ujutro, popijemo čaj i doručkujemo i onda polako krećemo raditi. Čas nam nije kao u ostalim školama. Kad se umorimo, idemo na odmor, potom idemo na drugi čas, tj. učimo neki drugi predmet. Potom ručamo i tako do 12.20 sati. Nakon toga odemo polako kućama”, priča ovaj učitelj.
Kazao je da je Mahir dobar učenik i da bi takvo dijete svaki učitelj poželio imati u svom razredu.
“Komunikativan je i uvijek spreman na razgovor i saradnju. Naravno da mu nedostaje društvo, drugari, ali s vremenom se navikao. Bit će malo poteškoća kada krene u šesti razred dolje u Olovo dok se ne prilagodi. Trebat će mu vremena da se privikne na graju oko sebe”, navodi Kopić.
Kaže da je prihvatio učiti Mahira jer je osjetio da treba pomoći tom djetetu.
“Jednom riječju, ja sam njemu prvo prijatelj, pa tek onda učitelj”, ističe Kopić.
Kopić je naglasio da ima vrlo dobru saradnju s Mahirovim roditeljima.
“Mahirovi roditelji dođu u školu, razgovaramo. Ako nešto treba, osiguraju. Što se tiče Mahira, redovan je na nastavi. Evo, skoro dvije godine nijedan izostanak nema. Zaista je odgovoran, što je rijetkost za tako malo dijete”, kaže Kopić.
Mahir voli sport, Moju okolinu, abecedu i, kako kaže, sve što je zanimljivo i lijepo.
Mahir ima školu samo za sebe, ima učitelja samo za sebe i to mu je predivno ali mu ipak nedostaju drugari s kojima može dijeliti radost.