Banjaluka dobija TURBO ROTOR, kako voziti u njemu (VIDEO)
Osnovne karakteristike turbo rotora su da nema beskonačnog kruženja, a niti prestrojavanja unutar kružnog toka, kako bi se u što većoj mjeri izbjegle tzv. tačke konflikta, pa je važno da vozači unaprijed znaju gdje žele ići i jednostavno slijede saobraćajne znakove.
Turbo rotor projektovan je kao raskrsnica sa dvije trake sa spiralnim tokom kružnog kolovoza, a kolovozne trake unutar kružnog toka međusobno su odvojene uzdignutim razdjelnim elementima koji sprječavaju promjenu kolovozne trake na mjestu gdje to nije dopušteno.
Kod saobraćanja takvim kružnim tokovima potrebno je da vozači prije nego uđu u rotor pravovremeno donesu odluku o željenom smjeru kretanja, te da prije ulaska u raskrsnicu zauzmu saobraćajnu traku koja je namijenjena za vođenje saobraćaja u željenom smjeru.
U pogledu saobraćanja kroz turbo rotor važe ista saobraćajna pravila kao i ustalim vrstama raskrsnica, gdje se saobraćajem upravlja postavljenom signalizacijom. Prednost prolaska definisana je postavljenom saobraćajnom signalizacijom i oznakama na kolovozu.
Najkraće rečeno: Prije nego uđete u turbo rotor – dobro obratite pažnju gdje će se prestrojiti i pažljivo gledajte u saobraćajne znakove.